DAGENS HOPPTRÄNING

Idag hade vi hoppträning på Åby för Lotta Björe. Jag red en häst som heter Saphire. Jag red henne förra veckan på dressyren och då upplevde jag henne som väldigt stel och seg. Idag var hon tvärtom. Väldigt pigg och het på hinder och ganska lätt att lossa i sidorna och väldigt fin faktiskt. Det var riktigt kul på hoppträningen dels för det är så roligt att rida för Lotta och för att Saphire var himla rolig att hoppa. Hon hade sån bjudning på hindrena och var riktigt fin! Hoppade studs, räcken, oxrar, upphöjda bommar och travhoppade. Vi red tre olika banor och det var ganska svårt men roligt. Hoppade som högst 70 cm. Riktigt nöjd med hoppningen!
 
På kvällen var det stallet och då fixade jag Feeris box och sen hämtade jag in henne och borstade henne innan hon fick gå in och äta. Imorgon firar jag och Feeri 2,5 år tillsammans!!! Det är lååång tid hörreni :) Min bästa och snyggaste prinsessa <3
 
Nu ska jag kolla Paradise Hotel och sen sova! Var tvungen att åka tåg 6.50 imorse och kom hem 17...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback