FEERI ÄR INTE BORTSKÄMD...

Idag har vi flyttat alla sakerna och fixat de nya boxarna, satt upp hönät, lagt in nytt spån osv. Tog några timmar men tyckte jag fick till det bra med alla saker ändå. Ikväll har jag inte gjort någonting, mamma och jag kollade en film nyss och nu ska jag kolla tvd om det finns ute innan jag ska sova. Imorgon blir det stallet tidigt för jag blir hämtad av pappa och hans fru 11:15 och då ska vi till Kumla för släktlunch typ. Sen stannar jag hos pappa på kvällen för att äta och kolla film. I stallet ska jag fixa Feeris box, rykta henne och gå en liten promenad.
 
Så himla glad för mamma och jag beställde back on track stallbandagen till Feeri idag! Hoppas dem är bra och hjälper Feeris skada.
 
Feeri har 5 träns och 13 schabrak tror jag... O ganska många olika lindor o ca 10 täcken men alla är inte med på bilden..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback