I HATE THIS

Idag har jag varit i Åby, vi skrev prov och lyssnade på en föreläsning om foder. Provet gick bra tror jag, det kändes bra och jag skrev 6 sidor av 9 frågor (hade pluggat 4 timmar inför provet). Strax innan sex åkte vi till stallet, fixade boxarna och borstade hästarna. Ikväll har jag inte gjort nånting. Ska lägga mig nu och kolla TVD och sen kanske film om jag orkar, är fett trött. Imorgon ska vi åka till Ingvaldstorp och kolla en sväng, sen stallet och kl 18 ska jag till pappa, äta där och se film. På söndag är det stallet och stallmöte och sen ska jag kanske plugga lite.
 
Känns inte som jag nånsin igen kommer få sitta på Feeris rygg och det krossar mitt hjärta. Försöker hålla humöret uppe men snart brister det.
 
 

Kommentarer
Mamma säger:

Du måste vara stark och tänka positivt så det stärker Feeri <3

2014-11-21 | 22:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback