INTRESSE FÖR NY & BEG. HÄSTUTRUSTNING?

Vi kommer till rubrikfrågan senare i inlägget!
 
Igår red jag Fargo på ett nytt bett, ett tredelat med annat järn typ. Jag tyckte han gick bra på det och han gick väldigt mycket i låg och bra form igår. Travade även mycket så han fick lite mjölksyra men det måste man ibland för att de ska bli starkare! Idag red jag honom igen på det nya bettet, dock var han distraherad av en ny häst som han tyckte var jätteintressant (vet inte om han blev kär eller om han var rädd) han betedde sig lite hingstigt. Men bettet är iaf inte sämre än något annat som han har så det blir nog en del ridning på det.
 
Jo, det är så här ju. Vi flyttar våra hästar till ett annat stall på fredag (samma byggnad men annat stall). Jag har en del nya saker som jag köpt till Feeri men aldrig använt pga hennes skada. Bl.a. har jag 2 nya schabrak, nya lindor, ny gramantygel och ett set med schabrak och huva från Equiline som jag köpt av Tyra Sjöstedt som är värt mycket pengar. Vi skulle nämligen behöva lite mer pengar nu när Feeri har kostat väldigt mycket pengar med alla skador men jag vill ju egentligen inte sälja något. Samtidigt känner jag lite att jag vet inte om jag någonsin kommer få chansen att använda sakerna på Feeri. Har använda saker som jag skulle kunna sälja också. Så jag undrar om det är någon här som läser som är intresserad? När vi flyttar alla saker på fredag så kan jag rensa ut det jag kan tänka mig att sälja i så fall.
 
 
 

Kommentarer
Emelie säger:

Vad vill du ha för setet från tyra?:)

Svar: 1200 kr men har inte bestämt om jag ska sälja det eller inte.
Maja Hammarbäck

2014-11-26 | 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback