THEY TRIED TO BREAK ME DOWN

Idag har jag varit i stallet, provade att longera Feeri idag också för att se hur hon gick. Hon har promenerats nu ett tag och får gå i liten grushage. Jag tyckte faktiskt att hon gick lite bättre men hon är ju fortfarande ganska halt. Men hon såg ändå mjukare ut och var inte lika snubblig. Dessutom var hon väldigt pigg och glad, sparkade bakut och stegrade ett antal gånger. Efter stallet var jag en kortis hos pappa. Ska till honom på lördag kväll och äta o kolla film, mys! Sen hem och äta och sen åkte mamma och jag och solade och till maxi en liten sväng. När vi kom hem gick jag en promenad med hundarna och nu har jag nyss kollat PH. Ska kolla en film nu och sen sova.
 
Imorgon måste jag plugga massa matte då vi har prov på onsdag och det känns verkligen som jag kommer få F för matten är så jävla svår just nu och det känns verkligen inte bra. Sen blir det stallet på kvällen. Promenera galna Feeri och fixa hennes box. På fredag har jag ett till prov... I hästkunskap men det kommer nog gå ganska bra!
 
Det är så himla jobbigt för allt i mitt liv går så himla dåligt just nu, verkligen allt. Allt känns så meningslöst och jobbigt... Hoppas det kommer något bra snart för det är verkligen inte kul just nu :( Men idag har det känts lite bättre pga en person <3
 
 
 

Kommentarer
Helena säger:

<3

2014-11-17 | 23:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback