THINKING OUT LOUD

Provet idag gick helt okej tror jag. Borde iaf vara godkänd. Ikväll va vi i stallet (no shit) och jag fixade Feeris box och sen gick jag med henne/höll i henne på ridbanan medan jag hade lektion för mamma och Fargo, de va även superduktiga! Imorgon har jag praktik i stallet 8.30-14 om jag inte stannar kvar tills mamma kommer, vet inte hur jag ska göra än. På kvällen ska vi nämligen äta på Rhodos! Men vi har insläppet i stallet så vore ju bra om jag fixat boxarna innan mamma kommer men vet inte om jag hinner på praktiken men vi får se. Annars är jag hemma en stund på em. Är så fruktansvärt trött både i kropp och huvud... Men ska lägga mig och kolla film nu och sen sova.
 
Är ledig mån, tis så blir långhelg också! Måste dock plugga litegrann.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback