LONG DAY

Idag red vi för Johanna som är våran ridlärare på Åby. Det var mest markarbete, mycket bommar och några små hinder. Idag var det inte så mycket hoppning men det blir nog mer imorgon när Lotta kommer! Hästen jag red, Miss Li kändes bättre idag. Hon var fortfarande seg och ville inte slappna av i nacken men det gick bättre. Vi gjorde mycket tempoväxlingar och det gick bra, hon svarade bra. De små hinder som vi hoppade kändes bra också! Hoppade max 60 cm. Men det känns bra inför imorgon, självklart lite nervöst att rida för Lotta Björe men jag har ju iaf ridit för henne en gång förut.

Just nu sitter jag och väntar på tåget... När vi är på Åby så kommer bussen till stan 15.37 och tåget går 15.36 så det är ganska irriterande!! Såg tåget från bussen idag men hann tyvärr inte... Så tåget kommer 16.36 och jag är hemma 17. När jag kommer hem ska jag slänga i mig lite mat och sen dra till stallet. Fixa Feeris box, rykta henne och gå en promenad. Efter stallet ska jag duscha och sen lägga mig i sängen. Kanske kolla ett pll avsnitt om jag inte är för trött. Varit en lång dag idag och lär bli en lika lång dag imorgon... Måste åka 6.50 igen. 

Vet inte vad mer jag ska skriva... Kommer ha skit tråkigt i en halvtimme nu och får försöka att inte somna :/ ska bli så skönt att komma hem sen!

Bild från idag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback