NERVÖS

Red Fargo idag. Han var ganska dum i början och stannade massa i skritten och vägrade gå fram, även när jag skulle trava. Men sen blev jag arg på honom en gång och sen travade vi klockrent ett par varv. Ryktade även Feeri och plockade fram grejer hon ska ha på sig i transporten imorgon och saker som skulle med. Är väldigt nervös för vad dem kommer att säga men jag hoppas verkligen inte att dem säger att de inte hittat något för då vet jag inte vad jag ska göra... Nu ska jag göra iordning dip med morötter och gurka och sen ska jag kolla på pll innan jag ska sova. Klockan ringer 7.00 imorgon, åker till stallet kl 8. Önska oss lycka till imorgon!
 
Matchande snygg-Fargo idag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback