TUESDAY

Tänkte bara kika in här en snabbis innan jag går till sängen. Igår var vi på Åby och red och hade teori. Jag red dressyr på Miss Li och det gick sådär. Mamma hämtade mig efter skolan och då åkte vi en snabbis till Hööks. Köpte ett par handskar och paddar som jag ska ha under lindor när Feeri ska åka transport. Sen va det stallet på kvällen, fixade Feeris box. Idag va det vanlig skoldag och sen stallet. Fixade Feeris box och ryktade henne. Nästa fredag ska vi åka till klinik kl 8 så då hoppas jag verkligen att dem hittar något!! Ikväll har jag pluggat på 29 biologibegrepp som vi ska ha förhör på på torsdag...
 
Men nu ska jag lägga mig och kolla ett avsnitt av pll innan jag ska sova, var så himla trött imorse. Imorgon är det engelska och matte som dagen består av. Hoppas den här veckan går fort! Är ledig måndag och tisdag nästa vecka så det blir långhelg :)
 
Sötisen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback