BOMMAR OCH HOPPNING

Jag red båda hästarna idag. Började med Feeri. Hon var snäll men lite pigg och stark. Skrittade över bommar och sen travade också. Hon var riktigt duktig över bommarna! Hon kickade lite i traven och tog även några galoppsprång fast hon inte fick... Hon var ganska svettig efteråt. Sen red jag Fargo. Red fram i alla gångarter och han kändes fin! Sen skrittade & travade jag över bommar. Sen byggde vi upp till ett kryss och sen ett räcke på kanske 55 cm. Första gången över räcket hoppade han av lite tidigt men han har inte hoppat sen i höstas så det är inte så konstigt! Men sen hoppade han jättebra :) Han var super duktig. Feeri var också duktig. Imorgon ska nog mamma och jag rida ut hästarna en liten sväng.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback