DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT SIG

Idag blev allting lite sådär i stallet. Jag skulle ridit Fargo egentligen men när vi tog in hästarn och skulle fixa dem så såg jag att Feeri var väldigt svullen på huvudet... Hon hade antagligen ätit för mycket jord så hon var tvungen att gå ut i en hage med mer gräs i så mamma och jag fick bygga klart en hage och det tog ett tag så vi hann inte motionera Fargo. Men nu går äntligen hästarna tillsammans igen i en större gräshage. Dem gjorde ingenting när vi släppte ihop dem. De hälsade inte ens på varandra... 
 
Nu måste jag försöka sova och få Alice att sova med. Hon springer bara runt och busar i sängen...
 
Mamma lyckades sätta fast Alice koppel när vi gjorde klart hagen, hahah!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback