KÄMPAR IN I DET SISTA

Jag som skulle lägga mig tidigt igår... Började kolla på The Hills och sen Roasten av Justin Bieber så jag släckte väl lampan vid 01.20... Kändes verkligen när jag vaknade imorse, vet inte ens om jag fick på mig alla plagg kläder jag skulle ha på mig ;) Va så jääävla trött verkligen. Men klarade av skolan och matteprov och jag tror att det gick bra! Hade kul idag iaf. På kvällen tömkörde jag Feeri & Fargo, det gick bra med båda men lite pigga och sådär. Feeri fick trava lite på volt i båda varv och ingen hälta!! :D Imorgon ska jag gå en promenad med Feeri och rida henne på fredag! 
 
Har ni sett Tyra Sjöstedts inlägg om travare? Om ni inte har läst det så klicka HÄR!
 
Åh vet ni!? Jag har alltid velat ha Disney Channel men vi har aldrig haft det men nu har vi plötsligt fått det så jag vet vad jag ska göra hela lovet! ;) Dock är 5:an borta.. och eurosport, fick någon kanal som heter "Fox" istället. Aldrig hört talas om den. Fett kul att ha Disney Channel nu men vill ju ha kanal 5 också :(
 
Imorgon är sista dagen innan LOV! Wihoooo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback