KONDITIONSTRÄNING

Red Fargo på körslingan idag. Det är en lång raksträcka från stallet tills den svänger så där red jag fram och tillbaka 6 sträckor. Först 2 i skritt, 2 i trav och 2 i galopp. Galoppen hemåt var lite spännande.. Lite bråk, korsgalopp och dra ned huvudet så ryttaren tappade balansen lite.. Men åkte inte av! Sen skrittade jag av honom utanför stallet. Han var alldeles svettig efteråt, red i 30 minuter. Feeri vilade men jag ryktade henne och hon är lite svullen i frambenen vilket inte alls känns bra... + stark puls i alla ben. 
 
Kom hem från stallet vid 3. Då klippte jag Elliot och badade båda hundarna så nu är dem fina! Sen duschade jag och sen cyklade jag till pappa. Åt tacos och kollade på film, Wolverine. Den va bra! Kom hem strax efter tio och sen har jag inte gjort mycket..
 
Försöker sälja mitt Equiline set jag köpte av Tyra Sjöstedt då jag knappt använt det och behöver pengar till en annan sak men verkar inte vara någon som vill betala runt 1000 kr för det.... Jag köpte det för 1200 kr och det är använt ca 4 gånger och i nyskick så tänker ju liksom inte sälja det för typ 500 kr. 
 
Någon som är intresserad av det så ge förslag på bud! Står en lapp på huvan "Equiline" på ena örat.
Här kommer vi i galopp! Ni ser sträckan bakom. Nästa gång tar vi hindrena oxå ;)
 
 

Kommentarer
maria säger:

hej. Jag har mailat dig :) mvh Maria

2015-04-20 | 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback