SKOGSRITT

Idag red vi ut igen, rundan runt som tog ca 40 minuter i skritt. Feeri var lugn och nästan seg i början och i slutet var hon jätte pigg. Hon röck väldigt mycket med huvudet och höll på. Men vi överlevde hela vägen. Men hon rycker till med huvudet så frambenen lyfter så det är ju inte jätte bekvämt.. ;) Hon var lite gallig/svullen längst ned på framkotorna på ut- och insidan så hon fick ha back on track skydden på sig i natt. Har även bestämt att hon ska vila en vecka nu. Efter alla intryck och igångsättning/utbildning så hon hinner ta in allting och inte överanstränga sig. Hon har ändå gått ganska "hårt" senaste veckan. Men det passar bra för jag har 2 muntliga redovisningar i skolan kommande veckan så jag behöver plugga lite till dem. 
 
Men Fargo är nog igång som vanligt så jag hjälper väl till lite med honom ;) Imorgon kväll ska jag till pappa och käka tacos och kolla film :) stallet på dagen. På måndag börjar skolan igen.. så jobbigt. Längtar till sommarlov!
 
Fina Fargo <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback