SKRITT & TRAV

Jag bestämde mig för att prova att rida på banan idag och se hur det går. Vi började med att skritta runt stallet och jag & Feeri gick först och sen mamma och Fargo efter, det gick bra. Sen direkt när vi kom till banan så började jag jobbba henne i form på volter, serpentiner och fyrkantspår. Hon jobbade i fin form och gjorde inga dumheter. Sen provade jag att trava och hon travade rent nästan hela tiden och liite i form. Travade både lång- och kortsidor och nått helt varv och det gick bra och jag kunde inte känna att hon haltade något :) Hon kickade lite på en kortsida men det var för att hon ville galoppera eller trava fortare. Nu har jag ridit henne i 3 dagar så imorgon kanske hon får gå en promenad, nånting lugnt iaf.
 
Nästan precis när jag fått henne <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback