BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE!

Alltså denna dagen har varit såå rolig!! Eller ja, skolan var ju inte jättekul kanske men allt annat. Efter skolan gick vi hem till Jullan ett tag. Chillade lite, spelade lite skjutspel och jag ägde sönder (eller?). Gjorde även klart en biologi uppgift... Sen gjorde vi oss iordning och gick till Texas Longhorn. Jag åt en supergod hamburgare och till efterätt åt jag glass med topping, mums! Köpte min första dricka med alkohol också och blev inte ens tillfrågad att visa leg. Ser man gammal ut då eller? Haha. Drack 2 st cider med vattenmelon smak som var 4 % i, fall ni undra. Vi satt ett tag där och pratade och hade roligt. Alltså dessa två vänner ska jag hålla väääldigt hårt i. Två helt underbara människor är dem!! ♥ De önskade även att jag skulle lägga ut deras instagram så här kommer dem ;) @juliiabeier  @emelienilsson97  Så ta och följ dem!! Älskar er babes :*
 
Imorgon går jag till kl 16... I stallet på kvällen så ska jag rida ut med Johanna & Bellman så det ska bli kul! Nu ska jag kolla på "Gilmore Girls" innan det är sovdags :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback