BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV

Efter rundan igår kände jag mig ändå ganska nöjd, inte helt 100 men nästan. Feeri hade varit så duktig hela dagen och allt. Men jag har kollat på rundan (alltså på videon) typ 100 gånger nu och jag kan inte låte bli att bli mer och mer irriterad på mig själv. Eller irriterad kanske inte är rätt ord, snarare besviken på mig själv. Jag kunde ha ridit SÅ mycket bättre och planerat vägen mycket bättre mellan hindrena medans jag red... När jag gick banan så hade jag en jättebra plan att jag skulle ta ut svängarna ordentligt eftersom det var så tajt och jag skulle sakta av till skritt när det behövdes. Men när jag väl red banan var det som att jag hade glömt bort allting jag hade planerat när jag red banan... :( Liksom bara efter första hindret så höll jag nästan på att ramla av..? 
 
Sen blev nästan alla svängar för tajta och snäva och det blev inte bra för Feeri. Och det var helt och hållet mitt fel att vi var tvungna att göra en volt efter oxern för jag hann inte svänga. Jag glömde liksom bort att jag var tvungen att börja svänga i luften redan mot nästa hinder för att komma bra på det. Det var den enklaste linjen på hela banan och jag kunde inte ens styra?? 
 
Feeri gjorde ju allt jag bad henne att göra och hon hoppade bra på alla hinder även om vi inte kom helt bra på alla. Men jag red som en kratta och det var mitt fel att vi missade hindret. Tycker också att jag drog för mycket i munnen på henne och fick verkligen inget flyt genom banan... Jag blir så himla irriterad/arg/besviken på mig själv... När vi väl hade chansen att åka iväg och så rider jag skitdåligt... Åhhh, jag blir så trött på mig själv!
 
Duktiga Feeri <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback