DAGARNA I SKÅNE

Nu tänkte jag försöka skriva lite om vad jag har gjort i Skåne än så länge. I måndags var det strålande sol och varmt. Då var vi på Stallshoppen och jag shoppade lite... Jag köpte ett Lippo träns som kommer bli såå fint på Feeri tror jag. Sen köpte jag även ett set med svarta Hv Polo skydd. Feeri har inga skydd som är 4 st likadana så det ville jag ha! På em solade jag nån timme.

Igår så var vi på ett ställe där dem har massa fina oljor. Sen var vi på en affär som heter Ohlsons Bazar där det finns massa skitsaker typ men lite roliga saker också. Jag köpte några superfina nyckelringar och ett en sån där grej man har för ögonen när man sover, jag har velat haft en sån i flera år. Sen var vi på fritidsbaren och köpte några wienerbröd, Sveriges godaste wienerbröd enligt mig! På vägen hem stannade vi till hos mormors bror Lasse och pratade lite. Jag solade nån timme senare på em.

Idag var vi på Stallshoppen igen för vi glömde köpa flugpannband så det köpte vi. Jag köpte även flugspray. Sen va vi på Bo Ohlson och då köpte jag en BH. På em åkte vi till Kåseberga, åt lite Sillburgare och kollade på vackra havet. Jag tvättade våran bil både utvändigt och invändigt och det tog några timmar. Har även kollat på PLL sommarfinalen idag! Den personen som var A var lite tråkigt tycker jag... Jag hade redan gissat på den men hoppades på att det var en helt annan, ny person i serien men tydligen inte... 

Imorgon ska det bli fint väder så vi ska sola och bada vid havet! Och på kvällen ska vi ut och äta nån fin och dyr pizza så jag hoppas det är gott. Hästarna har det bra hemma också har jag fått rapport om av snälla Sofia :) men nu ska jag kolla på tv så vi hörs!

Imorgon kommer det upp "5 saker som ni kanske inte visste om Fargo". Missa inte det!!

I söndags red jag ut med Johanna o Bellman i en timme i alla gångarter på massa olika skogsvägar så jättebra träning för Feeri och det var mysigt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback