FEERI - MÅN, TIS & ONS

I måndags tömkörde jag Feeri i skritt och lite trav. Mamma fick även prova lite och försöka lära sig så hon så småningom kan köra Fargo själv, han är lite knepig. Feeri bara går som en liten ängel. Igår red mamma och jag ut hästarna. I slutet hoppade jag av och gick sista biten för Feeri var så irriterad på flygfän så det var på gränsen till att hon började studsa. Hoppade upp igen när vi kom tillbaka till stallet och red några varv på framsidan. Travade en långsida i båda varv och hon gjorde inget konstigt!
 
 
Idag red jag henne på banan på hackamore. Hon gick bra i skritten och väldigt mycket i traven också! Gjorde en del övergångar och hon bara travade normalt så hon var superduktig idag. Gick i jättefin form i skritt i slutet sen också. Nästa gång jag rider på banan så ska jag rida på ett vanligt tränsbett och se om det är någon skillnad. Hon kanske funkar bättre på hackamore? Vem vet. Imorgon får jag se om hon kanske vilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback