HELGEN

I fredags kom jag hem från skolan strax efter 16 och strax efter 16.30 satt jag i bilen tillsammans med pappa mot sommarstugan! Kom fram vid 18.30 tror jag. Åt god kvällsmat och kollade på film. Igår gick jag upp vid 9. Åt frukost ute i solen och sen slappade vi hela dagen. Solade och badade! Otroligt skönt att bara "kunna va". Solade tills ca 18. Sen åt vi grillat som var supergott! Kollade sen på film och jag sov typ halva... Haha, jag var såå trött. Idag gick jag upp vid 9 igen. Åt frukost i solen och sen solade jag och badade vid bryggan till ca 13.30. Åt då lunch innan bilen rullade mot Katrineholm igen... Haft strålande sol och klarblå himmel hela helgen. Haft mysigt och skönt med lite semester med pappa och M-T också. Hinner ju tyvärr inte prata med dem så ofta annars :(
 
Ikväll så red jag Feeri en stund på banan. Red med snodd i skritt och trav. Det gick helt ok och Feeri verkade nöjd. Nu har jag duschat och färgat ögonbrynen och är på väg mot sängen. Går bara 8.30-11.15 imorgon, förstår ni lyckan?? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback