JAG GER UPP

Vi börjar väl med det positiva så kommer vi till det negativa sen. Fick rida en stor häst idag på Skogslotten. Den va säkert 170+ hög. Han var vääldigt tung att rida och så ville han inte riktigt gå fram för skänkeln så det blev väääldigt jobbigt. Vi red även i stekande sol vilket inte gjorde saken bättre. Men typ de sista 5 minuterna började han bli riktigt fin! Han var fin i galoppen också. Annars så gjorde vi inte så mycket idag. Det va så jävla varmt så man höll ju på att dö. Vi fick sluta tidigare så jag kom hem kl 15. Va så jävla trött då så sov ett tag. Ikväll red jag Feeri. Först red jag på körslingan några varv i alla gångarter, sen red jag en stund på banan. Travade en del och gjorde mycket skänkelvikningar i trav och det gjorde hon superbra! Sen va hon ganska svettig efteråt så duschade av henne.
 
Jag bara måste få skriva att jag är så förbannat trött på vissa människor. Alltså jag förstår mig verkligen inte på dem och jag blir så irriterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Fy fan vad jag är trött på vissa människor, det blir bara för mycket. Jag ska också börja att bara bry mig om mig själv och ingen annan. Fuck this shit säger jag bara, orkar inte. Jag ger snart upp hoppet om mänskligheten asså.
 
Imorgon drar jag till Stockholm efter skolan så ni andra kan ju ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback