NÅGON SNÄLL SJÄL?

Idag red jag Feeri på banan i skritt. Jag red mycket på böjt spår och ville verkligen mjuka upp henne. Hon kändes ganska mjuk i båda sidor men ibland drar hon upp huvudet och biter tag i bettet och då blir det helt stumt i handen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag undrar varför hon gör så? Hon kändes även lite snubblig både fram och bak idag. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra med henne. Kanske tömköra? Jag känner att jag inte vill rida så mycket just nu innan jag kan få tag på en tränare att få hjälp av i dressyren. Imorgon ska vi även skura boxarna och göra fint. Jag tänkte också kolla igenom mina grejer lite och se om jag kan sälja lite saker. 
 
Det är väldigt irriterande just nu för det är en pay and jump den 16:e som jag vill vara med på med Feeri. Det vore perfekt för både hon och jag känner igen stället och det vore såå roligt för vi har aldrig åkt iväg förut. Jag ville åka förra året men då blev ju Feeri skadad. Nu är vi ju i form och allt... Så det SUGER att man inte har en transport och inte ens en bil med dragkrok. Om man hade haft en bil som hade kunnat dra så hade man ju kunnat hyra släp... Det är verkligen frustrerande och jätte, jätte tråkigt :( Om någon känner att dom vill köra Feeri så bara hör av er, jag skulle bli superglad! Tror ju dock inte att nån kommer vilja, tyvärr. Så ja, det är surt..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback