RESULTAT & UTVÄRDERING

Jaha, vart ska jag börja då... Jag tömkörde Feeri innan vi åkte i skritt och trav. Feeri gick faktiskt på transporten inom 5 minuter! Väl framme så fick hon gå ut i en liten hage en stund först. Hon var faktiskt väldigt lugn när vi kom dit och när vi var där hela tiden. Efter en stund gjorde vi iordning henne och jag red fram. Skrittade ganska länge, travade lite för hon trippade mest och galopperade på stället så hoppade 3-4 språng och sen skrittade jag på halvlång tygel i ca 10 min innan min start. Banan var svår för Feeri och mig. Alla hinder stod som i en klump mitt på banan och det var bara tajta svängar vilket jag brukar försöka undvika med Feeri eftersom hon varit skadad och för hon blir så het så hon bara trippar. Men jag skrittade i de flesta svängar. La en volt för jag hade inte en chans att hinna styra på nästa hinder. Men ingen vägran eller rivning så det är jag jättenöjd över. Tycker dock det var tråkigt att det inte var med någon kombination för då fick inte Feeri visa hur duktig hon är och galopperar :( Men, men, inte jag som bygger banan ju. Jag tycker Feeri skötte sig superbra överlag idag och hon hoppade fantastiskt bra som vanligt! Fick även många kommentarer att hon var så snygg i kroppen och det är ju alltid roligt! :) 
 
Imorgon börjar ju tyvärr skolan igen och det suger verkligen. Som tur är så har jag ju bara ett enda år kvar nu, sen tänker jag aldrig mer gå i skolan... Alltså bara jag tänker på skolan så får jag sån sjuk ångest, inte kul. Men imorgon går jag bara en timme och det kanske jag överlever. Så jävla ovärt att åka ens tycker jag. Nä men usch nu vill jag inte prata mer om det.
 
Feeri får gå en promenad imorgon för nu har hon gått hårt i 3 dagar. Fargos öga börjar bli bättre så han kanske kan få jobbas snart också. Laddar upp video från dagens Pay n Jump i nästa inlägg :) Ni får gärna ge feedback från rundan i kommentarerna. Jag vet att det ser lite hackigt ut och så men det var så tajt hela tiden så svårt för mig och Feeri att få ett bra flyt. Blev även lite obalanserat efter första hindret då vi tänkte åt varsitt håll.
 
Snyggisen!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback