THIS OR THAT?

Ikväll red jag Feeri. Hon var superduktig idag också! Jag kunde trava flera varv och volter i båda varv i lugn vanlig trav och hon gick i form nästan hela tiden! Som vanligt håller hon fin form i skritt men hon behöver lite mer energi i den bara. Traven blir bara bättre och bättre vilket är roligt! Tror jag ska rida henne imorgon också. Kanske över lite bommar eller rida ut... Vi får se vad som passar bäst! Ska ju rida första gången på Skogslotten imorgon så jag hoppas det går bra och att jag får en snäll häst...
 
I helgen blir det kanske sommarstugan i Stockholm men har inte bestämt mig ännu. Det som gör att jag velar är att jag egentligen inte vill att Feeri ska vila 2 dagar, speciellt när jag är ledig och har mer tid... Men samtidigt är det sista chansen för mig att åka dit i sommar och det ska ju bli fint väder... Kan inte bestämma mig!
 
Nu ska jag sova tidigt idag så godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback