VAD HÄNDE LIKSOM?

Började med att sola några timmar idag. Sen rakade jag Nova och Elliot och mamma badade dem. Efter det duschade jag och sen åkte vi till stallet. Jag red Feeri på banan och hon var superduktig idag! Gick i jättefin form i skritten och gjorde måånga fina och lugna övergångar mellan skritt och trav. Kunde även trava lugnt på halvlånga tyglar! Vet inte vad det var med henne idag alltså... SÅ fin! Tyvärr så har Fargo gjort något med sitt ena öga... Det är som en grå hinna på det och det ser ut som om han är blind, men det är han inte. Mamma har pratat med veterinär och vi skulle avvakta tills imorgon fm. Hästarna fick stå inne inatt pga det. 
 
Imorgon fm ska jag hoppa Feeri för Niklas. Det ska bli kul då jag inte hopptränat på över en månad. Välbehövligt också inför P&J nästa helg :) Så får vi se hur Fargos öga ser ut imorgon, om en veterinär behöver komma ut eller inte. Hoppas det är bättre! För på söndag ska vi åka till Skåne och det vill jag verkligen... Vi kommer hem igen på fredagen så Feeri rids sön och fre när vi kommer hem. Hon får alltså vila 4 dagar men det är bra för då hoppas jag hon kan tänka genom allt vi tränat på senaste tiden.. Så rids hon fre, lör innan P&J på söndagen så det borde gå bra :) 
 
Nu ska jag försöka sova då det inte blir någon sovmorgon imorgon. Jag är ju annars ganska bra på att vara uppe halva nätterna och sova halva dagarna... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback