MELLANDAGARNA

Då var julen över då. Ganska skönt kan jag nog tycka då det är så mycket stress inför julen men nu kan man slappna av! Min jul var helt ok. Började julafton med en uteritt i samhället vilket faktiskt gick väldigt bra med en liiite övertaggad Feeri. Hon fick ett litet utbrott i samhället då hon studsade och sparkade lite men annars skötte hon sig bra. Det var mycket saker att kolla på och lite jobbigt för henne, hon var helt svettig när vi kom tillbaka till stallet. Sen hemma så åt vi julmat och kollade på Kalle Anka. Sen satt jag i soffan resten av kvällen och avslutade kvällen med att kolla på den fina filmen "The Holiday". Fick några julklappar också såklart.
 
De senaste dagarna har jag inte åstadkommit så mycket förutom stallet. Har ridit ut Feeri med sällskap, tömkört henne och ridit lite på banan. Rakat henne har jag gjort också och hon blev såå snygg! Hon tyckte inte det var roligt att bli rakad, det var alldeles för tråkigt enligt henne så hon stod inte så stilla direkt. Men det gick bra ändå. Förutom stallet så har jag släpat mig ut på lite promenader och idag gick jag ca 5 km. 
 
Resten av lovet så ska jag försöka att hitta lite inspiration till att göra något vettigt. Sista dagarna på 2015 nu och sen är det nytt år igen. Nästa år måste jag verkligen skärpa till mig på många plan. Sluta se bakåt och tänka på framtiden istället. Jag tar studenten snart och då ska jag klara mig alldeles själv och göra något vettigt med mitt liv, vet inte riktigt vad än men det visar sig väl. Jag funderar för fullt iaf! Varför kan man inte vakna en dag med en bra plan om vad man ska göra med sitt liv sen?
 
Ser ni hur snygg hon blev?! Linjen till rutan på ryggen är rak men den ser sne ut för hon står utsträckt med ena bakbenet ;)
Från julafton! Rött såklart :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback