2015-02-02

Vet inte vad jag ska säga om den här dagen.. Hände nog mer dåliga saker än bra. Det började redan imorse på tåget då jag hade så ont i magen så jag tänkte nästan vända och åka hem när jag kommit till Norrköping men det blev inte så. Det är så hemskt när det gör så ont så man inte kan stå rakt... Iaf, åkte till Åby o hade teori, lunch o sen ridning. Red Wandal igen och vi hade markarbete. Idag gick det inte så bra. Han hade bett igen och han tyckte inte om det för så fort jag tog i honom så drog han upp huvudet eller la ut tungan i höll på. Så det gick inte så bra... Nästa vecka ska vi hoppa och jag har en känsla av att det kan gå fort då, haha.
 
Kom sent till stallet, fixade boxen, tog in Feeri, mockade hennes hage o fyllde på vatten där. Bestämde med Johanna att jag ska rida Bellman på fältet igen imorgon och hon ska tolka efter (säger man så?) ja men hon ska åka pulka efter iaf, så det ska bli intressant! Juste, ska försöka lägga upp videon från när jag red Bellman härromdagen också.
 
Efter stallet fick jag jätteont i magen igen... När jag kom hem duschade jag, lagade mat och åt och har pluggat inför svenska provet vi har imorgon (mest sjungit kanske...). Nu ska jag lägga mig och kolla pll innan jag ska sova. 
 
Hoppas ni haft en bättre dag än vad jag har haft!
 
Precis när jag fått Feeri<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback