FINAST

Idag vaknade jag vid elva. Vi städade hemma innan vi åkte till stallet så vi va i stallet vid halv tre typ. Fixade Feeris box och sen tog jag in henne. Ryktade henne och satte på all utrustning. Hon var dö-snygg i orange! Sen skrittade jag henne i ca 10 minuter kanske. Idag var hon mycket mer avslappnad och lugn. Hon tog mycket längre och normallånga steg och gick lugnare. Hon kändes väldigt fin iaf och verkade nöjd! När jag hade ridit så fick hon gå in. Kom hem vid kl sex. Har ätit för en stund sen och nu ska jag snart kolla på PLL och göra det tills det är dags att sova. Hehe jag drömde inatt att jag var med i PLL haha! Då kanske man har kollat lite mycket på det? ;)
 
Imorgon är det Åby som gäller och jag tror att vi ska rida dressyr. På kvällen blir det stallet och fixa boxen och borsta Feeri, hon får vila imorgon. Fargo ska nog motionera imorgon så vi får se vad han ska göra!
 
Så himla fin <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback