HOPPNING + VIDEO

Asså jag är SÅ trött, i både huvud och kropp. Hoppningen gick ganska bra, är ändå nöjd. Red Wandal och det var en väldigt svår övning och den blev ju verkligen inte lättare för att han är så stor också. Men det var kul! Red på hackamore också och jag har nog aldrig hoppat på det förut men det gick ju fint. Mamma och jag åkte till Hööks när jag slutat och jag köpte bara ett par nya gummityglar då mina håller på att gå sönder. Sen åkte vi hem och sen till stallet. Fixade Feeris box och borstade henne och så. Sen provade jag hennes sadel och så där. Smörjde hennes hoppgjord och några träns. Sen åkte vi hem och då duschade jag och åt. Nu har jag bara kollat på tv. Ska kolla lite av pll innan jag ska sova men kommer nog somna snart.
 
Vi red i 1,5 timme och man fick ju jobba arslet av sig så man är lite trött nu... Är väldigt jobbigt och svårt att lösgöra en häst på 180 cm och hoppa på serpentinbågar. Imorgon kommer jag nog hem senare då jag tänkte stanna på mattestuga och repetera lite då vi har matteprov på onsdag, usch! Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback