NOTHING REALLY MATTERS WITHOUT HER

 
 
Funderar på att prova att rida Feeri igen om ett tag eftersom hon inte visat några tecken på hälta på länge nu. Självklart är jag jättenyfiken och spänd men samtidigt är jag livrädd. Tänk om hon kommer att halta och ha jätteont? Vad ska vi göra då? Hon har stått i ca 7 månader nu och vilat. Hur lång tid ska man ge henne?
 
Tänk om hon aldrig blir bra? Det är min absolut största rädsla, jag kan inte leva utan henne. Hon är mitt allt. Det gör så ont bara av att tänka tanken på ett liv utan henne, det går inte.
 
Det är hon som är min livsglädje och det är hon som gör att jag kämpar varje dag. Hon är min bästavän och jag älskar henne över allt annat i hela världen ♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback