SVÅRT ATT BESTÄMMA SIG

Jaaa, vad ska man säga om den här dagen då? Vaknade imorse och kände mig inte så pigg. Ont i huve, hals och va snorig.. Men jag åkte till skolan för att ha seminarium på biologin. Tyvärr gick det ändå inte så bra. Åkte hem vid lunch och tog det lugnt, sov en stund. Sen åkte vi till stallet och jag fixade Feeris box, mockade hagen, promenerade Feeri där det var barmark och longerade en överpigg Fargo. Sen hem och äta varma mackor och nu sitter jag här. Funderar på om jag ska fortsätta att kolla PLL eller kolla på Hela England Bakar kl: 21 eller kolla på "Horrible Bosses 2"... Åh, vet inte vad jag ska välja! Tufft val asså...
 
För övrigt så är jag trött på människor... Inte alla såklart men dem flesta! Är allmänt irriterad. Nä men man kanske ska lägga sig i sängen och dra täcket över huve istället för att kolla på nånting... 
 
Praktik imorgon och sen är de lov!! - thank God
 
Tur att man har världens vackraste och bästa häst <3, annars hade inte livet gått ihop sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback