23:24

Har visst inte bloggat  på 6 dagar nu... Skäms på mig, haha. Nej men jag har inte haft lust eller orkat. Tyvärr så tog ju jullovet slut :'( Så i torsdags var det skola och igår var det praktik i stallet. Igår red jag ut Bellman med några i stallet. Idag i snöstormen så red jag ut Fargo med sällskap och jag trodde typ att jag skulle ramla av för att Fargo är ju som han är men han skrittade i form nästan hela vägen så det gick väldigt bra och Fargo frustade väldigt mycket! Fixade även Feeris och Bellmans box. Mamma var snäll att ta in och borsta Feeri medan jag red Fargo idag och Feeri hade ett litet sår på ett bakben, vet inte vad hon lyckats med. Imorgon tänkte jag rida Bellman på banan och jobba honom lite om underlaget tillåter, annars får vi se vad det blir!
 
Nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på OC, har börjat på säsong 3 nu :)
 
Jag är lite sugen på att göra typ "50 saker du inte visste om mig" eller liknande antingen på video eller bara skriva här. Ni kan ju kommentera om ni har önskemål!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback