FINALLY

Har varit ganska stressad de senaste dagarna och är också en anledning till att jag inte bloggat. För en stund sedan lämnade jag in en skoluppgift på nästan 7 sidor som jag är så glad att jag äntligen gjort färdigt. Det var en riktigt tung uppgift och jag måste få högt betyg på den för att få ett högt betyg i kursen. Så nu känner jag mig lättad vilket är såå skönt :)
 
Feeri har vilat helt de senaste dagarna då det har varit is överallt och jag har knappt kunnat gå på mina egna ben. Hon har även fått byta grushage då hennes var helt isig så nu är det mest bara snö i den nya. Jag har börjat en ny period på 20 dagar med Back on Track skydden också.
 
I måndags red jag dressyr i skolan på en häst som heter Wandal och är ca 180 cm hög, stoor som ett hus! I början gick det inte alls bra men sen fick jag honom i jättefin form i slutet så det var roligt.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla PLL och OC. Vi får se hur mycket uppdatering det blir här närmsta veckan då jag har lite skoluppgifter som ska göras och ett prov på måndag.
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback