SATURDAY

Tänkte bara kika in här en snabbis. Sitter i soffan och började nyss kolla på Mean Girls men funderar på att kolla  någon annan film då jag sett denna ett antal gånger. Igår hade jag praktik, gjorde inte så mycket, mockade, släppte ut hästar, rakade en häst. Idag tog jag sovmorgon då jag varit extremt trött senaste dagarna. Sov 13 timmar inatt :o Sen va vi i stallet, gick en sväng med hästarna på fältet för de är enda stället där det inte är is... Sen fixade vi boxarna och sen tog vi in hästarna och borstade dem. Efter stallet handlade vi lite och sen har jag duschat och tagit det lugnt.
 
Imorgon blir det stallet på fm och sen ska jag baka på em som är en skoluppgift. Sen ska jag ta det lugnt och kolla OC. Sen var det måndag igen och ny vecka :(
 
Fråga mig nåt HÄR!
 
Finaste<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback