She is laying in her bed with a broken heart

Hmm,vet inte vad jag ska skriva. Är trött och ska snart lägga mig i sängen. Har tandvärk också... Imorgon blir jag hämtad 8.30 för att ha APL i stallet. På kvällen ska jag till Matildas lägenhet på middag med henne och hennes kompisar. I helgen blir det lite städning, plugg, stallet och ta det lugnt. Har Bellman på söndag och om vädret är bra så tänkte jag rida honom :) Känns som jag har haft ont på väldigt många olika ställen på kroppen senaste tiden...
 
Nej jag känner mig lite nere just nu. En person som jag trodde var min vän sårade mig ganska mycket och jag tycker det är väldigt tråkigt då vi har känt varandra länge.
 
Tur man har sina fyrbenta vänner <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback