HOME

Nu är jag hemma igen och lite brunare än när jag åkte förhoppningsvis. Har solat i ca 1,5 dag så man kan ju hoppas att det syns lite ;) Men släktträffen var rolig, tror vi var 17 st totalt. Så sov alla över en natt också. Alice var ju med och hon skötte sig ganska bra tycker jag! Har badat alla 3 dagar och ätit god mat så jag är nöjd + att vädret var bra. När vi åkte hem idag så åkte vi genom värsta regnet så vi fick köra 50 km/h på motorvägen för vi kunde inte se någonting och det blixtrade också... Men vi kom hem levande! På kvällen åkte mamma och jag till stallet. Jag ryktade Feeri i hagen och pussade på henne. Ska rida imorgon. Sen hemma har jag packat upp väskan och duschat. Ska nog sätta på en film nu innan jag sover. 
 
Bild från bryggan idag, fint va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback