MYSDAG

Idag vilade ju hästarna och vi var bara ute i hagen och jag smörjde på arnika på Feeri. Fixade de 3 boxarna och kollade till dem hästarna i hagarna. Var hemma innan kl 13. Tog det lugnt på em. Gick en promenad med hundarna med mamma. Ikväll vid 22 var vi i stallet och kvällsfodrade hästarna och kollade till våra i sommarhagen. Gick längre in i hagen och shit så stor den var och bra terräng! Trodde inte att den va så stor men det är bra för då har dem mycket mat :) När vi kom hem från stallet så har vi kollat ridsport och nu ska jag snart sova.
 
Imorgon blir det stallet på fm. Fixa de 3 boxarna och borsta de hästarna och så ska jag skritta Feeri på banan med snodd tror jag att jag ska prova. Pussa och säga hejdå till Feeri för några dagar... Hem, packa och duscha och fixa mig. Senare på em åker Matilda, jag och Alice mot Ekerö :) På måndag ska vi ha släktträff där. Kommer hem på onsdag igen. Hoppas på sol och varmt en dag iaf så man kan bada och njuta lite, helst lite sol alla dagar. Men det ska bli mysigt oavsett väder! Det är så jobbigt att inte kunna vara hos Feeri bara, får så dåligt samvete och saknar henne :( 
 
Tog denna nu ikväll på prinsessan <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback