DAGENS FEERI + FRÅGESTUND

Det enda jag har gjort idag är att kolla på "Orange is the new black" och varit i stallet. Jag red Feeri på banan över 5 st bommar. Det gick bra tycker jag och hon trippade bara liiite. Jag red även en del utan stigbyglar idag för jag hamnar ofta i stolsits nuförtiden på Feeri... Det var riktigt jobbigt och jag insåg hur mycket ben man måste använda när man rider henne. Idag fick jag verkligen RIDA. Man måste verkligen rida fram henne till handen (bara hästfolk fattar). Imorgon ska jag rida ut henne en sväng om det inte åskar.
 
Jag har ju inte så mycket för mig nu så jag tänkte att vi kunde köra en frågestund. Det låter så töntigt att säga "frågestund" men jag vet inte vad jag ska kalla det annars, haha. Fråga vad ni vill eller om ni har önskemål om videos eller speciella inlägg! Snälla kommentera nåt, det brukar aldrig vara nån som undrar nåt, såå tråkigt! Ni kan ju kommentera anonymt ;) Ni får några dagar på er... Ingen fråga är för dum!
 
Kolla vad min snygging kan hoppa! (det är ett räcke på sockerbitarna men det syns inte)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback