TRÅKIGT

Igår när vi red ut så mötte vi en älg... Det var intressant men mest obehagligt. Det gick iaf bra och ingen ramlade av! Feeri var så duktig och kollade knappt på den ens. Idag sov jag länge. Jag vaknade av att jag inte kunde få luft för det var så mycket slem i halsen... Inte kul. Kunde knappt prata heller. Så har tagit det lugnt hela dagen. Va i stallet senare på em/kvällen. Fixade boxen och longerade faktiskt Feeri inspänd. Jag har knappt vågat longera henne sen skadan men för ett tag sen provade jag att longera henne och det gick jättebra. Så idag körde jag lite med inspänning också. Hon lyssnade toppenbra men ser lite stel ut i traven i vänstervarv men inget mer. 
 
Ikväll har jag verkligen gjort ingenting, såå tråkigt! Fanns inget bra på tv:en och jag har kollat klart på alla serier jag hållt på att kolla på... Inget kul på varken FB eller insta och mamma har sovit hela kvällen så här har jag suttit helt ensam... 
 
Imorgon ska jag ta det lugnt och sen stallet. Vet inte om jag ska rida Feeri på körslingan eller på banan.. Får bestämma imorgon. Nu ska jag snart sätta på en film och kolla i sängen.
 
Bild från igår ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback