DET GÅR BRA IDAG...

Idag vaknade jag med världens huvudvärk så jag stannade hemma. Det började redan igår att jag hade huvudvärk men jag trodde bara att jag druckit för lite. Iaf så sov jag ett tag på fm men jag hade fortfarande ont i huvudet när jag vaknade... Tog det lugnt och kollade på pll tills mamma kom hem. Då åkte vi till stallet och fixade boxarna och sen borstade jag Feeri och friserade hennes man lite. Så skulle jag försöka att ta bort broddarna och hennes är ganska nedslitna så första brodden jag skulle skriva ur så släpper broddverktyget från brodden och jag slinter så jag drog handen mot en annan brodd så jag fick två små jack i handen... Så Feeris broddar får sitta tills hovslagaren kommer om ca 2 veckor.. 
 
Imorgon ska klassen till Nyköping så först åker jag tåg som vanligt till Norrköping och sen åker vi tåg till Nyköping och lyssnar på en föreläsning och sen tåg till Norrköping och sen hem till Katrineholm haha. Åka tåg 4 ggr imorgon då. Jag hoppas att jag hinner hem till 17 annars blir det 18... 
 
Nu ska jag kolla pll och sen sova!
 
Imorgon har jag haft underbara Feeri i 2 år och 10 månader <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback