DUMMA PLUGG

Dagen i Nyköping var ganska intressant och rolig men fy så äcklig mat det var... Föreläsaren var tävlingsledaren för Göteborg Horse Show och jag tror att han hette Tomas Torgersen. Han var intressant att lyssna på iaf och berättade mycket om hur showen är uppbyggd osv. Kom hem strax efter kl 17 och kom till stallet vid 18. Fixade boxen, borstade Feeri och mockade hagen. Nu ska jag kolla PLL och sen sova. Imorgon skulle vi lyssna på Owe Sandström och jag tror att han skulle prata om Sweden Horse Show? 
 
Vi ska va i skolan 8.30-15 på fredag och ha vanliga lektioner... Fy så tråkigt och jobbigt! Måste typ plugga hela helgen också för jag har sjukt mycket i skolan nu. Ångesten börjar trycka upp i halsen snart... Vet liksom inte vart jag ska börja?! Har studiedag på måndag så då får jag vara ledig iaf! 
 
2 år och 10 månader idag <3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback