FINA HÄSTAR

Red båda hästarna idag och skriver bara lite kort då klockan tickar iväg som vanligt... Började med Feeri och det nya bettet. Skrittade först på insidan för att variera underlaget lite och hon hade lite ryck, sen gick vi till den vanliga banan jag brukar rida henne på. Då krävde jag lite mer av henne och då blev hon riktigt fin och bettet kändes väldigt bra men ska prova det fler gånger innan utvärdering. Sen red jag Fargo på framsidan. I skritten var han riktigt fin och stundvis i traven också. Men hans trav är så sjukt svår så det är som det är. Sen var han dum i ett hörn när jag skulle trava så han sparkade bakut och sköt rygg 2 gånger så jag lyfte rejält ur sadeln, men ingen tårta denna gång ;) Men sen kunde jag trava i hörnet efter lite bråk! Men jag är nöjd med båda hästarna :)
 
Imorgon ska jag nog tömköra Feeri och kanske Fargo. Först måste jag klara ett matteprov i skolan..
 
♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback