FINASTE HÄSTARNA

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg. Igår hade jag och Fargo ett toppenpass. Först skrittade vi ganska länge och han jobbade på bra i form och sen travade vi länge och det gick superbra! Han gick i form nästan hela tiden och inga protester, han frustade tom så det var verkligen kul. Idag skrittade jag Feeri (med sadel) och jag provade att rida med gramantygel för första gången på henne och för mig. Det gick faktiskt väldigt bra och Feeri höll en fin form. Jag tänker att nu vid igångsättning så är det lika bra att träna på rätt form från början så hon bygger upp rätt muskler. Hon var faktiskt väldigt fin och duktig och fick bara lite ryck 2 gånger idag så vi gör framsteg ;) Hon vet inte riktigt vart hon ska göra av all energi...
 
Imorgon ska Feeri vila och på lördag vila eller gå promenad och sen rida på söndag. Kanske får rida Fargo nåt i helgen.. 
 
tbt när man var smal och snygg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback