SUPER-HÄSTAR

Idag gick jag runt stallet med Feeri. Det gick bra att gå ifrån stallet men när vi sen skulle "vända mot" stallet så gick det lite sådär... Hon började direkt att trava i sidled och sen frustade hon som att hon var livrädd för något men det fanns ingenting där... Så gick hon hela vägen tillbaka så det va ju kul.. Glad att jag hade kedjegrimskaft! Sen red jag Fargo på innerbanan. Först var han jättespänd och rädd för allt, sen började han bråka massor och sen blev han jättefin! Han gick i bra form och han travade jättebra. Han gick i form hela tiden och jag kunde bara hålla mjukt i tyglarna och han var så avslappnad. Jag travade på åttvolt och jag behövde bara ta liite i innertygeln så ställde han sig och höll sig där. Det var en cool känsla :) Han gick från att vara super spänd till väldigt avslappnad!
 
Ikväll har jag ätit och duschat och nu vet jag inte vad jag ska göra... Har kollat klart alla PLL avsnitt igen... kanske ska kolla på TVD? Imorgon är det en super tråkig dag i skolan och sen stallet. Vet inte vad jag ska göra med Feeri imorgon... Kanske ska börja kalla henne Ferrari istället? :p
 
Fargo med stubbman.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback