REJÄL SMÄLL

Igår när jag vaknade så hade jag väldigt ont i nacken och armen så jag åkte inte till skolan. Men va i stallet på kvällen, gjorde bara boxen och tog in Feeri. Idag var jag tvungen att åka till skolan, skulle ha matteprov. Jag hade provet på em och när man var klar så fick man sluta så jag kom hem kl 14. Jag är fortfarande ganska stel i nacken och armen värker och det gör ont att lyfta den och kan inte bära/dra något med armen... Men nu ligger jag i sängen och ska vila tills mamma kommer hem, kolla på Gossip Girl så länge. Sen blir det stallet. Fixa boxen och så ska jag försöka rida Feeri lite för hon måste gå... Ikväll blir det att ta det lugnt och vila kroppen (nacken o armen). Imorgon ska mamma och jag åka till Harbacken och kolla på Pay N Jump en stund om det inte ösregnar. Så det ska bli kul. Sen blir det stallet och kanske bio på kvällen, Pitch Perfect 2. 
 
Så himla skönt med långhelg nu!
 
Saknar långa håret :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback