14 NOVEMBER

Det blev stallet i 5 timmar idag. Först var det hovslagaren och under tiden som han skodde så fixade vi boxarna. Sen red jag Feeri. Hon var så taggad och pigg så fick jobba ett tag för att hon skulle lugna ned sig och jobba rätt. I slutet gick hon fint i traven och lyssnade på mig. Efteråt så var hon helt svettig och skitig så jag fick spola av henne lite. Sen rullade hon sig i hagen när hon kom ut. Sen tömkörde jag Fargo och han brukar bli stressad och dumma sig men han var så duktig idag! Jobbade i form i skritt och trav så fint så. Sen fick de gå ut i sin stooora hage. De verkade nöjda och glada.
 
Vaknade idag av att det hade hänt något hemskt i Paris. Terroristattack. Jag känner bara att jag är helt tom på ord. Jag vet inte vad jag ska säga. Hur kan man vilja döda andra människor? Döda av sin egen art? Oskyldiga människor. Det är helt ofattbart och jag gråter inombords. Det är så hemskt. Det kan hända vart som helt, när som helst. Ska man behöva gå runt och vara rädd hela tiden? Jag bara väntar på att det ska hända i Sverige.
 
#PrayForParis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback