FREDAG DEN 13:E

Vaknade och var väldigt stel i nacken idag, kunde knappt vrida huvudet åt höger. Har fortfarande ont men det är bättre. Det gick bra på nya APL-platsen och jag tror att jag kommer att trivas bra! Blev en lugn dag för hästarna var nyligen vaccinerade så de skulle vila. Kom till "vårt" stall vid kl 17 och fixade bara boxarna och tog in dem för det var så himla tråkigt väder. Skönt att komma hem tidigt en fredag också. Imorgon kommer hovslagaren så de ska få nya skor o så ska jag rida Feeri! På kvällen ska jag till pappa.
 
Jag har fått typ en infektion i naveln (igen) så det gör ont att böja sig och så... Så jobbigt :( Hoppas det läker snart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback