UTERITT 2

Det blev en till uteritt idag! Lite längre den här gången. Tror vi red i ca 1 timme och 20 minuter. Det var kallt även fast jag hade mer kläder på mig idag men det funkade ju ändå. Bra träning för Feeri med lite miljöträning och gå på olika underlag och komma bort från banan. Det är så härligt att rida ut tycker jag och hästarna älskar det så jag ska försöka att rida ut så mycket det bara går i vinter! Feeri frustade mycket idag också och verkade väldigt nöjd så det känns bra. 
 
Annars har jag inte gjort så mycket i helgen. Klippt Elliot, tagit det lugnt och så. Tränade idag! Nu är det dags att lägga sig i sängen och läsa :) Vi får se hur mycket jag hinner skriva i veckan för jag har 2 st jobbiga skoluppgifter som ska in senast fredag så måste tyvärr göra klart dem i veckan...
 
Bilder från uteritterna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback