00:15

Igår var vi i Norrköping en sväng. Köpte lite hästfoder och så köpte vi en padd som liknar en sån som jag vill ha. Provade den igår när jag red Feeri och det kändes superbra. Förresten så gick det såå bra att rida henne igår!! I både skritt och trav så gick hon i stadig form hela tiden och jag behövde bara hålla ett lätt stöd i handen. Heeela tiden i traven så gick hon helt normalt, inga konstiga steg eller tricks... Jag var helt chockad efteråt! Det var en obeskrivlig känsla. Hon var så fin! 
 
Inatt sov jag hos Matilda och så idag gick vi en promenad på 5 km med Alice och Nova. Sen gick Matilda, jag och mamma en sväng på stan. Jag fick en fin topp av mamma som jag ska ha på mig imorgon kväll. Så fick jag lösögonfransar som jag ska ha också. Vi va i stallet senare på em/kvällen och då tömkörde jag Feeri. 
 
Imorgon blir det stallet på fm och jag ska rida Feeri lite och jag hoppas verkligen att det går lika bra som det gjorde igår! Efter stallet så ska jag ta det lugnt och göra mig iordning för kvällen. Först ska vi äta i Norrköping på kvällen innan vi drar till nattklubben. Sen kommer vi hem någongång på natten. Jag hoppas och tror att det kommer bli askul! 
 
Feeri igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback