TORSDAG

Den här dagen har känts såå lång. Började med att mitt tåg först var sent och sen blev det inställt så jag kom försent när jag skulle skriva prov, det känns ju bra... Provet var svårt och det gick sådär. Sen fick vi en till inlämningsuppgift på minst 2 sidor. Fick en inlämningsuppgift igår som ska vara 3-5 sidor och klar 4/11, alltså måste den göras på lovet :( Sen var det en väldigt lång väntan på ingenting... Seg dag, helt enkelt. Plus att jag har haft ont i halsen hela dagen och känt mig konstig och nu börjar jag bli snorig också så kommer nog bli sjuk... Ska ta det lugnt hela kvällen och vara hemma imorgon. Vill inte att det ska bli sämre nu när man äntligen får lov. 
 
Så ni får gärna ta och underhålla mig på ask! www.ask.fm/majahammarback eller klicka HÄR!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback